Ons bedrijf is sinds 1998 online en sindsdien verkopen we onze producten met succes online. We hebben een trouwe aanhang van tevreden klanten kunnen opbouwen en onze online winkel ontvangt consequent lovende recensies. Mensen geven gewoon graag hun eerlijke mening over onze producten, en we kunnen daar rekening mee houden en onze producten en website voortdurend verbeteren.
Voordat we ons roze Coach Handtassen-assortiment lanceerden, had onze webwinkel in totaal ongeveer 300 Producten in ons systeem. Van die 300 Producten hebben we er maar 20 kunnen verkopen. Dit was natuurlijk niet erg goed. De klanten die we verloren waren retailers, en klanten zoals jij, omdat ze maar een bepaalde hoeveelheid product per jaar verkopen.
Aan de andere kant verkopen onze roze Coach-producten goed, en nu hebben we ongeveer twee dozijn Producten in deze paarse kleur, en we stijgen altijd op de verkoopladder. Met de toevoeging van een nieuwe productlijn zijn we nu groter dan voorheen, en dus zijn we trots op de nieuwe groei die we hebben gezien.
Veel mensen denken ook dat ons bedrijf "goedkope" producten heeft, omdat we een veel grotere vrachtwagen kunnen kopen dan een ander bedrijf, en we hebben altijd grote artikelen in de aanbieding. De waarheid is eigenlijk het tegenovergestelde, we gebruiken alleen kwaliteitsproducten en we hebben maar een bepaalde hoeveelheid product in een bepaalde maat, omdat we niet veel in die maat verkopen, we proberen altijd een manier te vinden om onze producten meer betaalbaar.
Een manier waarop we dit kunnen doen, en dit is alleen via onze online winkel, is via onze speciaal vervaardigde producten die we steenkool een van onze speciale producten noemen.
Dit product, functioneert als een efficiënte krant, heeft een van onze ingevoegde bijlagen en drie verkopen van dat product hebben bijgedragen aan de snelle groei van ons bedrijf.
Een ander aspect van onze producten is dat ze altijd in de trend zijn, als ze er vandaag niet zouden zijn, nou ja, we zouden willen dat we een manier hadden om die producten betaalbaar te maken. Omdat ze tegenwoordig in zoveel gezinnen passen, hebben we niet de luxe om alleen aan een bepaald segment consumenten te verkopen, maar we proberen ze allemaal te verkopen.
Al onze producten worden trouwens in de VS vervaardigd, en dat geldt ook voor allemaal "Made in America", en dat is de manier waarop het land werkt, niet echt voor een specifieke industrie, maar voor het hele land. Dit zorgt ervoor dat onze klanten terugkomen en dat ons bedrijf het beter doet, want er zijn veel middenklassemensen die in de kloven van de samenleving wegglippen. Wanneer ze een vaste consument worden, hebben onze klanten de neiging om minder te winkelen, meer voor zichzelf te zorgen en geld aan andere dingen uit te geven. Mensen zijn gewoon slimmer, ze geven gewoon niet zoveel uit als de hogere klasse, ze gaan misschien voor twee shirts en een broek, maar ze houden hun shirts en broeken altijd bij elkaar, en de meeste bedrijven kunnen dat niet.